#850 15. 1. 2010
Koudela Tomas: Dobrý den
Jen chci poděkovat za rychlost a obsahlost vašich odpovědí je nádherné že vám stojíme za víc než za větu jednoduchou .
Díky moc
Nikl Team
Dobrý den Tomáši,
děkujeme za pochvalu, udělalo nám to radost. Ne vždy se nám samozřejmě daří odpovídat všechny příchozí dotazy s takovou rychlostí jako nám do Poradny chodí.
Pokud nabízíme kaprařům a zákazníkům poradneský servis, chceme jim ho nabídnout v nejvyšší možné kvalitě. Jsme si jistí, že ke špičkovým produktům patří i odpovídající servis...
Je i v našem zájmu, aby kapraři produkty z naší produkce vybírali správně a využívali je u vody efektivně. Protože jen tak dosáhnou nejlepších možných výsledků a budou spokojení. A spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě...
Přejeme pěkný den!