Využij BLACK FRIDAY slevy až 65%

Zlomil jsem Enigmu

#2196 22. 8. 2010

Pepa: Dnes se mi podařilo zlomit Enigmu při náhozu v trnu. Nevíte jak a kde se řeší reklamace? Díky

Nikl Team

Dobrý den Pepo,

reklamace podle obchodního zákoníku řeší samozřejmě prodávající subjekt. Musíte se obrátit na prodejce, který Vám tento prut prodal. V případě, že datum nákupu není starší než 24 měsíců a máte od prutu doklad, je na prodejci, aby reklamaci řešil. Pokud jste koupil tyto pruty od jiného rybáře z druhé ruky - což je nejpravděpodobnější varianta - nelze bohužel o reklamaci jako takové uvažovat.

Nic ale není ztraceno. V případě zájmu se nám ozvěte a my se Vám pokusíme zajistit opravu zlomeného prutu u našeho servismena, který je velmi šikovný.

Přejeme pěkný den!

Návrat na přehled dotazů