#1215 24. 2. 2010
David: Ahoj kluci,tentokrat nemam zadny dotaz ohledne kaprariny,ale chci se zeptat proc se zde v poradne prehazuji otazky pod jina cisla nez puvodne byly.Poradna je samozrejme uplne skvela,jen tahle vec me trosku vadi.Ctu poradnu kazdy den a zrovna vcera jsem docetl do konce a kdyz jsem dnes otevrel poradnu,tak jako posledni byla otazka ,ktera byla posledni i vcera.Tak jsem si myslel,ze jeste zadne nove dotazy nejsou,ale kdyz jsem se chtel podivat na starsi,tak tam bylo asi 5 novych,pak asi jeden starsi dotaz,dale asi 2 nove a pokracovalo to dale dotazy starymi.Je nejaka chybicka v systemu,anebo to je takhle z nejakeho duvodu schvalne?Ne ze by to byl az tak velky problem,ale kdyby ty prispevky byly umistovany za sebou tak jak na ne odpovidate,tak by to bylo jeste prehlednejsi.Dekuji a neberte to prosim jako kritiku,ale spise upozorneni.Je nam zakaznikum jasne,ze to pro vas neni zadny med,delat takhle vinikajici poradnu ve volnem case a myslim,ze zakaznici to ocenuji,ja tedy urcite.
Nikl Team
Ahoj Davide,
rozumíme tvému dotazu a pokusíme se ti osvětlit způsob, jak jsou postupně zodpovídané dotazy řazeny v systému.
Dotazy od kaprařů nám chodí denně v opravdu velkém počtu a my jev rámci našich možností zodpovídáme postupně. Důležité pro pochopení způsobu řazení dotazů je to, že systém automaticky přiděluje pořadové číslo dotazu už v okamžiku jeho odeslání a uložení zákazníkem. V praxi se nám tedy v administraci zobrazují dotazy chronologicky tak, jak byly uloženy kapraři. My je následně zodpovídáme tak, jak je to možné. Některé dotazy je například možné zodpovědět hned a může ho odpovědět kdokoliv z nás, kteří se o poradnu staráme. Na odpověď na některý dotaz je ale potřebě počkat déle, protože je potřeba například ověřit nějaké informace potřebné k jeho zodpovězení, proměřit určitý produkt ve skladu v Kolíně atd.
Z uvedeného tedy vyplývá, že pořadí a čísla dotazů neměníme a ani nemůžeme. Čísla mají přidělována automaticky podle přesného času uložení dotazu. Na webu se potom zobrazují postupně jak je odpovídáme ovšem se zachováním číslování vzniklém už při uložení otázky, nikoliv odpovědi...
Doufáme, že vám to nezpůsobuje nijak velké problémy a z uvedeného lze pochopit vysvětlení principu číslování dotazů v poradně. Jsme samozřejmě rádi, že poradnu, stejně jako opravdu neuvěřitelné množství dalších kaprařů, pravidelně sledujete a věříme, že vám naše vynaložené úsilí pomůže být u vody úspěšnější...
Přejeme pěkný den!